Αποχαιρετώντας το 2015...


Αυτό ήταν,είμαι στη σελίδα 365 και προσπαθώ να σκεφτώ τι να γράψω πρώτα για να κλείσω αυτό το βιβλίο.Νιώθω όπως όταν αποχωρίζεσαι ένα φίλο για ταξίδι μακρινό, έχεις τόσα πολλά λόγια να πείς άλλα στο τέλος θέλεις να κάνεις μόνο μια μεγάλη αγκαλιά,να του κρατήσεις το χέρι και να πεις αντίο.


Το 2015 πήρα αρκετά μαθήματα και είμαι έτοιμη να δεχτώ και άλλα κουβαλώντας όμως τη σοφία από τα προηγούμενα.Έμαθα να μην πιστεύω εύκολα αλλά να ψάχνω μόνη μου να βρω την αλήθεια.Έμαθα από τα παιδιά μου τι θα πει υπομονή και υπήρξαν φορές που έγινα ακούραστη.Έμαθα ακόμα πως όσο κακία και να εισπράττεις στο τέλος η αγάπη από τους δικούς σου ανθρώπους τα απαλύνει όλα.

 Έλα λοιπόν 2016,έχω πάρει αρκετή δύναμη για να σου αποδείξω πως όταν θέλω κάτι θα γυρίσω τον κόσμο ανάποδα για να το καταφέρω.Ανοίγω τα χέρια να σε υποδεχτώ και να περάσω μαζί σού όμορφες αλλά και δύσκολες στιγμές, υπόσχομαι ότι δε θα σε φοβηθώ.

Ελπίζω τώρα που τελειώνουν οι γιορτές,να ξεκινήσουν άλλες ακόμα πιο χαρούμενες και να βρεί η καρδιά μας αυτό που λαχταράει!Η πιό σημαντική ευχή,για μένα, είναι να έχουμε όλοι υγεία για να κατακτήσουμε τις κορυφές!!

Να περάσετε όλοι όμορφα,ήρεμα με ζεστασιά και πολύ αγάπη!!

Σας φιλώ!



nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου