ΓΕΝΝΗΣΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΑΣ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ;ΜΗ ΣΚΑΣ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ!

Εικόνα:mikaelashannon

Τώρα σοβαρά εγώ το έχω κάνει αυτό και τις τρεις φόρες που γέννησα. Παρ'όλο που είμαι αδύνατη γενικά, δεν υπήρχε περίπτωση μετά από γέννα να χωρέσω στα ρούχα μου.Πάμε να δούμε γιατί συμβαίνει αυτό και μη μου πείτε ότι είναι μόνο θέμα κιλών.
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ο οργανισμός μας παράγει 50% περισσότερο αίμα και υγρά ώστε να είναι σε θέση να φιλοξενήσει το έμβρυο και να το βοηθήσει να αναπτυχθεί.Αυτή η διαδικασία προκαλεί συχνά οίδημα σε διάφορα σημεία του σώματος και δυστυχώς αυτά τα υγρά θα χρειαστούν αρκετό καιρό μέχρι να εγκαταλείψουν το σώμα μας.Προσωπικά ένιωθα πρήξιμο και δυο μήνες μετά τη γέννα,εδώ και μια εβδομάδα έχω αρχίσει και νιώθω καλύτερα αν και σε φωτογραφίες που με βλέπω θεωρώ πως ένα πρήξιμο ακόμα στο πρόσωπο το έχω.

Τι μας ενδιαφέρει περισσότερο στην εγκυμοσύνη;Η κοιλιά μας,η οποία μεγαλώνει σε μέγεθος και όλα έχουν σχέση με την ηλικία,το βάρος που θα πάρουμε και την πρότερη κατάσταση που βρισκόταν η φυσική μας κατάσταση.

Μετά από ένα τοκετό να θυμάστε, πως η μήτρα για να πάρει το προηγούμενο σχήμα της  χρειάζεται ακόμα και 6 εβδομάδες οπότε και θα δείτε μείωση στο μέγεθος της κοιλιάς.Το τζιν που γλυκοκοιτάτε μπορεί να περιμένει λίγο ακόμα,δώστε χρόνο στον εαυτό σας,έκανε τόση δουλειά 9 μήνες ας μην είμαστε σκληροί μαζί του.Και τα παντελόνια εγκυμοσύνης μια χαρά μας κάνουν ακόμα!!Τα γράφω για να τα ακούω και εγώ!Σε αυτό το σημείο θέλω να σας πω επίσης πως νιώθω την αγωνία σας και για τις ραγάδες αλλά και για την εκνευριστική χαλάρωση!

Επιπλέον, μετά τη γέννα τι βλέπουμε να μεγαλώνει πολύ και καμία μπλούζα δεν μας χωράει;Μα φυσικά το στήθος που προετοιμάζεται για το θηλασμό. Θέλετε να βάλετε εκείνο το πουκάμισο που τόσο σας έχει λείψει;Μη γελιέστε,το στήθος μετά τη γέννα γεμίζει με πρωτόγαλα και στη συνέχεια με γάλα και παραμένει σε αυξημένο μέγεθος για αρκετό καιρό.

Σε πολλές μητέρες αρέσει αυτή η αλλαγή ενώ σε άλλες προκαλεί πονοκέφαλο,το σίγουρο είναι ότι τα ρούχα δεν μπαίνουν,όμως κορίτσια χαρείτε την αλλαγή είναι απαραίτητη για να θρέψετε το μωρό σας.

Λοιπόν, φίλες μου, σε μια κοινωνία που μας θέλει μοντέλα με το που βγούμε από την κλινική και τα πρότυπα γύρω μας είναι κορμιά αδύνατα με φουσκωμένα χείλη και "φλαμίνγκό" δείξτε αγάπη στο σώμα σας για ότι έχει καταφέρει και φερθείτε του με σεβασμό.Αυτό σημαίνει ότι καλό θα ήταν να προσέξουμε τη διατροφή μας,όχι μόνο τώρα,αλλά να υιοθετήσουμε ουσιαστικά έναν υγιεινό τρόπο ζωής και σε συνδυασμό με άσκηση είμαι σίγουρη ότι με περηφάνια θα κοιτάτε τον καθρέφτη.

Σας φιλώ όλες!

nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

2 σχόλια:

  1. Πράγματι!
    αυτό που μάς αγχώνει περισσότερο, μετά τις εγκυμοσύνες, είναι "η κοινωνία που μας θέλει μοντέλα με το που βγούμε από την κλινική".

    Όλα όμως θέλουν τον χρόνο τους...


    Να χαίρεσαι τα παδάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως με το χρόνο και λίγη προσοχή καταφέρνουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα για να νιώθουμε καλά.

      Διαγραφή