16 ΑΤΑΚΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ

(ναι,του έδωσα μπισκότο)

Ξαφνικά από εκεί που είσαι ένα ανέμελο πλάσμα, που έχεις μόνο τον εαυτό σου ως προτεραιότητα και είσαι υπεύθυνη μόνο για σένα αποκτάς παιδί και όλα ανατρέπονται.Η μητρότητα, ειδικά με τον ερχομό του πρώτου παιδιού,είναι ιδιαίτερα αγχωτική και όλες έχουμε ζήσει στιγμές που θέλουμε να τα παρατήσουμε όλα και να ξαναβρούμε τον εαυτό μας. Αυτή η κατάσταση επιδεινώνεται όταν συναντάμε άλλους γονείς με μεγαλύτερα παιδιά, που εμφανίζονται ως παντογνώστες και με μεγάλη εμπειρία στη γονεικότητα. Οι ατάκες που μπορεί να ακούσει μια μητέρα είναι αρκετά συχνά φαρμακερές.Γι'αυτό έχω συγκεντρώσει εδώ μερικές που καλό θα είναι να τις αποφεύγουμε.
1) Γιατί δεν έχεις πρόγραμμα στο μωρό;Το δικό μου κοιμάται 12 ώρες σερί! 
2) Μην το παίρνεις αγκαλιά,το κακομαθαίνεις!(κανείς ποτέ δεν έχασε από μια αγκαλιά)
3) Άστο να κλάψει και λίγο, έτσι θα μάθει. (η υπέρτατη συμβουλή διαπαιδαγώγησης)
4) Ακόμα να περπατήσει; (σίγουρα το δικό της περπατάει από 8 μηνών)
5) Ακόμα να μιλήσει; (Το δικό της απαγγέλλει Καβάφη από 2 ετών)
6) Ακόμα να κόψει την πάνα; 
7) Του δίνεις ζάχαρη; (Αυτό μεγαλώνει με στέβια)
8) Tablet από τώρα; 
9) Φαίνεσαι κουρασμένη. (Κοίτα πόσο υπέρλαμπρη είμαι εγώ)
10) To παιδί μου ξέρει να γράφει και να μετράει, μήπως άργησε το δικό σας;
11) Για το σχολείο πάντα φτιάχνω σνακ,εσύ αγοράζεις ε; ( ναι, αγοράζω και του δίνω να τρώει μουχλιασμένο τοστ)
12) Σήμερα ,μαγείρεψα δύο φαγητά, καθάρισα το σπίτι και τώρα ράβω τη στολή για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή. 
13) Βλέπω σας έχει του χεριού του,σας κάνει ότι θέλει.Μήπως έχετε χάσει την μπάλα; (αυτή τα έχει όλα υπό έλεγχο)
14) Διαβάζει πολύ και είναι πανέξυπνο, μου το είπε και η κυρία (και εννοεί παιδάκι που μόλις ξεκίνησε την πρώτη δημοτικού)

Και άφησα για το τέλος τις υπέρτατες ερωτήσεις!

15) Γέννησες με καισαρική; (απαξιωτικό ύφος)
16) Θηλάζεις; (δεν περιγράφω άλλο)

Περιμένω να μου πείτε και άλλες ατάκες που στάζουν μέλι, να τις συγκεντρώσω να γράψω βιβλίο με τίτλο "Τι γονιός να ΜΗΝ γίνεις" ! Επειδή λοιπόν,αρκετές τύψεις νιώθουν οι μαμάδες για να τα προλάβουν όλα και να κάνουν το καλύτερο,ας μην τις κάνουμε να αισθάνονται ακόμα χειρότερα. Μια καλή κουβέντα όλοι την έχουμε ανάγκη.

Σας φιλώ,
 Δέσποινα

nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

9 σχόλια:

  1. Γιατί τις κοιμίζεις τόσο νωρίς;;;;; Ακόμα μέρα είναι έξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θέλω να τους βάζω πιο νωρίς στο κρεβάτι και δεν μπορώ!

      Διαγραφή
  2. Επίσης γιατί θηλάζεις ακόμα μεγάλωσαν πάρα πολύ και θα δυσκολευτείς να το κόψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχα, γέλασα με τον Καβάφη!! Όσα γράφεις τα έχω ακούσει! Και το θεϊκό που άκουσα σε ένα πάρτι, στο οποίο 2 ετών τότε ο γιος μου, έκλαιγε γιατί είχε τρομοκρατηθει από τα 85 παιδάκια που φώναζαν και έτρεχαν:"τον έχεις κλεισμένο σε κάνα υπόγειο;" Και απάντησα:"ναι, και τον μαστιγώνω". Ελεος πια! Δε χρειάζεται πάντα να λέμε την άποψη μας σε μια μάνα που κρατάει μωρό που κλαίει γοερά. Ή βοήθα ή σκάσε. Συγνώμη για το "σκάσε" δεν άντεξα η μανα!Πολύ εύστοχη ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον έχω κλεισμένο στο υπόγειο και του βάζω σε πιατάκι ένα φαγητό,έπρεπε να πεις.Σήμερα έκανα εξαίρεση και τον έβγαλα στον έξω κόσμο.Είναι ανεξάντλητη η βλακεία !

      Διαγραφή
  4. Πρέπει να του φωνάξεις για να μάθει γράμματα όλες αυτό κάνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μακριά από ανθρώπους που στάζουν δηλητήριο, γενικότερα...
    Καλή σου μέρα Δέσποινά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι ακριβώς!Η αρνητική ενέργεια μας επηρεάζει όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή