Βόλτα στο σούπερ μάρκετ!

Ενώ άλλοι δέχονται προσκλήσεις για τσάι και δεξιώσεις εγώ δέχτηκα πρόσκληση για βόλτα στο σούπερ μάρκετ και πολύ πρωινό καφέ. Από καιρό την περίμενα γιατί είναι μοναδική  ευκαιρία για να βρεθώ μόνη μαζί με την καλύτερη μου φίλη,χωρίς παιδιά και απόλυτη ησυχία. Το ραντεβού κλείστηκε για  σήμερα στις 8 ακριβώς έξω από την τράπεζα (για να γίνει η σχετική ανάληψη) και μετά τα ψώνια να πιούμε τον καφέ μας.

                                                  

Πόσα να προλάβεις να πεις μέσα σε τόση λίγη ώρα, θέλεις να μιλάς ακατάπαυστα, να πεις νέα,  τις ανησυχίες σου,να γκρινιάξεις, να νιώσεις ότι κάποιος σε καταλαβαίνει και δεν είναι εκεί για να σε επικρίνει αλλά για να σε στηρίξει και να σου δώσει δύναμη. Ανάμεσα στου διαδρόμους και στη λίστα με τα ψώνια, ηρεμείς και απολαμβάνεις την παρέα του άλλου. Ποίος να μου το'λεγε πριν αποκτήσω παιδιά ότι θα περιμένω πως πως να πάω στο σούπερ μάρκετ για να βρεθώ με τη φίλη μου.


                                  

 Χαίρομαι για όλες τις στιγμές που έχω περάσει και συνεχίζω να περνάω με αυτό το κορίτσι με τα καταγάλανα μάτια Είναι αληθινή φίλη, με ξέρει πολύ καλά είναι πάντα εκεί για μένα, να με ακούσει και να μου χαρίσει ζεστά χαμόγελα. Οι φίλοι είναι οι συγγενείς που επιλέγουμε σε αυτήν τη ζωή λένε, και έχουν απόλυτο δίκιο. Ελπίζω και εσείς να έχετε βρει ένα τέτοιο φίλο.


                                         

                                         

                                         

Περιμένω με ανυπομονησία την επόμενη πρόσκληση!!





nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

1 σχόλιο:

  1. τις ώριμες σχέσεις μακάρι να είχαν όλοι οι άνθρωποι την ευκαρία να απολαμβάνουν...
    αγάπη περισσή και αγκαλιά σφιχτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή