ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ


 Κοντεύουμε στο Πάσχα και ίσως φέτος με την καραντίνα να νιώθεις και τυχερός που δεν θα αναγκαστείς να συναντήσεις το σόι σου, που για κάποιο λόγο δεν συμπαθείς και τόσο πολύ. Μη στεναχωριέσαι αυτά συμβαίνουν σε όλους απλά για κάποιο λόγο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνουν.

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ

Έρχεται η μέρα που θα καθίσετε να φάτε όλοι μαζί και έχεις προετοιμαστεί να δώσεις τις απαντήσεις σου σε όποιον προσπαθήσει και πάλι να σε κάνει να νιώσεις άσχημα και άβολα ή και να σε προσβάλει. Έχεις βαρεθεί να ακούς αρνητικά σχόλια που γίνονται μεν μεταξύ αστείου και σοβαρού αλλά ξέρεις ότι τα εννοούν πραγματικά δε. Σχόλια που αφορούν την εργασία σου, τον τρόπο που μεγαλώνεις τα παιδιά σου, για το ντύσιμό σου και για το τι ψηφίζεις.

Εγώ για παράδειγμα έχω φτάσει στα όρια μου και δεν μπορώ πια να ακούω ότι είμαι μια τεμπέλα δημόσιος υπάλληλος γιατί ξέρω πραγματικά τι κάνω και ποια είμαι. Εδώ και καιρό κρατάω αποστάσεις από τους ανθρώπους που και μου την λένε αλλά που θέλουν και τη βοήθεια μου όποτε χρειαστεί. Μόνο με χιούμορ πια τους αντιμετωπίζω και εφαρμόζω το "μακριά και αγαπημένοι"!

ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΙΔΙ

Πες μου ότι δεν σου έχουν κάνει αυτήν την ερώτηση μπροστά σε όλους στο τραπέζι γιατί είναι γνωστό ότι η θεία Κούλα νοιάζεται πραγματικά για σένα και ενδιαφέρεται για τη γονιμότητα σου. Όχι ότι θέλει απλά να σε μειώσει και να σου θυμίσει πως δεν έχεις παιδιά, άσχετα αν εσύ δίνεις αγώνα για να αποκτήσεις ένα. Στο τέλος θα σου πει και την ατάκα "εγώ στην ηλικία σου είχα ήδη δύο" , Μα φυσικά είχες δύο καλή μου, παντρεύτηκες στα 20 ,δε σπούδασες, δε βγήκες στην αγορά εργασίας και τώρα μου κουνάς το δάχτυλο.

ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΓΚΗ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΛΕΦΤΑ

Πάμε και μια γύρα τα οικονομικά θέματα, τα οποία προηγούνται των πολιτικών. Εσείς δουλεύτε και οι δύο έχετε λέφτα αλίμονο σε εμας που όλη μέρα δουλεύουμε και μια δραχμή δεν έχουμε στην άκρη. Έλα πες μου τα έχεις ακούσει όλα αυτά, γιατί η μίρλα είναι στο DNA μας ξέρεις τώρα πρέπει να απολογηθείς και για το Ε9 και να το κάνεις αυτήν την γιορτινή μέρα μέχρι να ικανοποιηθούν αυτοί που άλλο τίποτα δεν κάνουν από το να ασχολούνται με τη ζωούλα των άλλων.

Τώρα τα γράφω και μου έρχονται ένα σωρό ατάκες που έχω ακούσει κατά καιρούς. Τι μπορούμε να κάνουμε όμως με αυτούς τους ανθρώπους; Αν δεν γίνεται με τίποτα να τους αποφύγουμε δεν έχει νόημα να έρθουμε σε αντιπαράθεση γιατί πολύ απλά δεν θα καταλάβουν ότι και αν πούμε. Έχουν προεξοφλήσει από πριν ότι έχουν δίκιο και εσύ θα πρέπει να θυμάσαι ότι η βλακεία είναι ανίκητη. Μην αναλωθείς,  θα χαλαστείς και δεν αξίζει.

Αν πάλι μπορείς να τους αποφύγεις, κάντο. Θα περάσεις καλύτερα μακριά τους και δε θα χρειαστεί να κάψεις επιπλέον εγκεφαλικά κύτταρα. Αρκετά έχουμε κάψει με τόση καραντίνα! Το θέμα των πολιτικών δεν το θίγω καν, μόνο αυτοί ξέρουν να ψηφίζουν και έχουμε δει τα αποτελέσματα!!

Καλά να περάσεις και μη ξεχνάς είμαστε πολλοί και είμαστε μαζί!

Δέσποινα

nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

2 σχόλια:

  1. Αυτό με τα οικονομικά... Το ότι δεν κλαιγόμαστε με τον συζυγο, λέγεται αξιοπρέπεια! Κ με τα χρόνια κατάλαβα ότι αυτοί που κλαιγονται τα έχουν μαζέψει τα μασούρια τους με ευρώ μπόλικα! Ρίχτο στο καλό κ με ένα χαμογελάκι-ειρωνεια τους ξεπέτες! Ναι δουλεύω από τα 18 στο δημόσιο αλλά δεν είμαι πλουσια! Φάτε μάτια ψάρια! Την αξιοπρέπεια μου δεν την φτάνει κ δεν την αγγίζει κανείς! Όταν κλείνει η πόρτα τους σπιτιού μας, αυτοί που είναι μόνο μέσα με νοιάζει! Δλδ ο άντρας κατά παιδιά μας! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με εσένα! Στο τέλος σημασία έχει μόνο η οικογένειά μας, δεν γίνεται να αφήνουμε άλλους να μας επηρεάζουν και να μας πληγώνουν! Σε ευχαριστώ για το σχόλιο.

      Διαγραφή