Επιστροφή!


 Και όμως ήρθε αυτή η μέρα που δεν ξέρω γιατί την απεύφευγα τόσο πολύ. Δεν ξέρω γιατί σταμάτησα να γράφω στο μικρό μου blogάκι και σταμάτησα να έχω αυτήν την επαφή με όσους με διάβαζαν. Τώρα όμως που βρίσκομαι σε μια καμπή της ζωής μου και μια ανάσα πριν κλείσω τα σαράντα (40!) αποφάσισα να επιστρέψω!

Πέρασε πολύς καιρός και χρειάστηκαν μόλις λίγα λεπτά για να δω πως μόνο ο εαυτός μου με σταματούσε πραγματικά από το να προχωρήσω και να κάνω κάτι για μένα. Το παθαίνεις και εσύ αυτό; Νιώθεις πως εσύ είσαι αυτός που βάζει φρένο στον εαυτό σου και όλο δημιουργείς εμπόδια και σε κρατάς πίσω γιατί φοβάσαι, γιατί έχεις ανασφάλειες; Εγώ όλα αυτά τα έχω αλλά κουράστηκα να τα κουβαλάω και νομίζω ήρθε η ώρα να τα αφήσω λίγο και να προχωρήσω.

Τόσα πολλά έχουν συμβεί αυτά τα δύο χρόνια που απέχω και τώρα ο λογισμός μου τρέχει και θέλει όλα να στα πει αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω τη σειρά. Γι' αυτό θα κάνω τον προγραμματισμό μου και θα επανέλθω σύντομα με περισσότερα νέα.

Πάμε λοιπόν να γνωριστούμε πάλι από την αρχή;

nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου