Τι δεν μου είπαν πριν γίνω γονιός


Επηρεασμένη από τις υπέροχες διαφημίσεις της τηλεόρασης, πάντα πίστευα ότι η ζωή με παιδιά είναι γεμάτη χαμόγελα και ευτυχία. Πριν αποκτήσω το πρώτο μου παιδί είχα λάβει διάφορες πληροφορίες και συμβουλές, οι οποίες αποδείχτηκε ότι ήταν κατά πολύ λανθασμένες.

1) ΤΑ ΜΩΡΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΥ

Από τα πιο μεγάλα ψέματα στην ανθρωπότητα.Πού είναι αυτά τα μωρά; Τα δικά μου γιατί ξυπνούσαν κάθε τρεις και λίγο, γιατί ακόμα και μύγα να πέταγε ξυπνούσαν και έκλαιγαν γοερά σαν να τα σούβλιζαν; Οι πρώτοι μήνες είναι κάτι σαν τη διαβολοβδομάδα που περνάνε στα ΟΥΚ αν καταφέρεις να επιβιώσεις έχεις διανύσει αρκετό αλλά και πάλι ύπνο δεν θα χορτάσεις.

2) ΤΑ ΜΩΡΑ ΚΛΑΙΝΕ ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΤΑ ΕΝΟΧΛΕΊ

Και έχω στο μυαλό μου ότι αυτό  θα είναι είτε η πείνα είτε η βρεγμένη πάνα.Κανείς δεν μου είπε ότι κλαίνε επειδή βαριούνται (πότε πρόλαβε να βαρεθεί;), επειδή ζεσταίνονται η κρυώνουν, επειδή τα ενοχλεί το φως η και το σκοτάδι, επειδή θέλουν να σε βλέπουν, επειδή θέλουν να παίξουν, επειδή βγάζουν δόντια,επειδή νευρίασαν (ναι για κάποιο λόγο έχουν και νεύρα).Τελικά κλαίνε για αδιευκρίνηστους λόγους που καλείσαι να μαντέψεις και να δώσεις λύση στο πρόβλημα τους.

3) ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΤΑ ΗΡΕΜΕΙ

Αυτό και αν είναι αστείο ειδικά αν έχει πιάσει το νόημα και παίζει μέσα με παπάκια,βατραχάκια και διάφορα άλλα ζωάκια, προσπάθησε μετά να τα χαλαρώσεις και να τα βάλεις για ύπνο.

4) ΤΑ ΜΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ

Γιατί κανείς δε λέει ότι χρειάζονται ένα φορτηγό πάμπερς και πάμε και ξοδεύουμε λεφτά σε άχρηστα αντικείμενα έχοντας στο μυαλό μας ότι θα μεγαλώσουμε καλύτερα τα παιδιά μας άν έχουμε ένα μοντέρνο καρότσι και πολλά παιχνίδια; Καταλαβαίνω την αγωνία να αναπτύξουμε εγκεφάλους Αϊνστάιν αλλά καλύτερα να αγόραζα πιο πολλά τάπερ και κουτάλες,τουλάχιστον με όσα ξόδεψα σε παιχνίδια κάτι θα μου είχε μείνει τώρα.

5) ΤΑ ΜΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΜΑΓΡΑΜΜΑ

Όταν αποκτήσεις παιδί  θα ακολουθείς το πρόγραμμα του μου έλεγαν. Μέχρι εδώ όλα καλά ,έλα όμως που τα καταστήματα έχουν άλλη γνώμη και δε συντονίζονται πάντα με τον ύπνο τους και το τάισμα τους. Ακόμα και το πεντάλεπτο που πεταγόσουν στο σούπερ μάρκετ τώρα απαιτεί χρονοδιάγραμμα, στρατηγική και σχεδιασμό όχι αστεία.

6) ΜΟΛΙΣ ΓΙΝΕΙΣ ΓΟΝΙΟΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ

Περίμενα ότι θα άλλαζα όχι όμως ότι θα μεταμορφωνόμουν στον άνθρωπο που είμαι σήμερα. Θεωρίες, απόψεις, αξίες όλα πια τα σκέφτεσαι έχοντας πρώτα πάντα στο μυαλό σου το παιδί σου.Αλλάζουν οι συνήθειες, η σχέση  με το σύντροφο σου και η λερωμένη πάνα είναι πια αντικείμενο βαθιάς ανάλυσης.

Το να είσαι γονιός είναι ένα ταξίδι και εισιτήριο επιστροφής δεν υπάρχει, είναι ένας δεσμός που δεν μπορούσες να φανταστείς και που πια θέλεις να διαφυλάξεις με όλο σου  το είναι.Τίποτα από τα παραπάνω αρνητικά δεν θα σε σταματήσει από το να αγαπήσεις το πλάσμα που έχεις στην αγκαλιά σου ως το άπειρο και ακόμα παραπέρα.

                          

nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου