Ένα τσουρεκοκεικ γεματο αρωματα!

Βρισκόμαστε λίγο μετά το Πάσχα και ξέρω ότι σας έχει περισσέψει,μαχλέπι,μαστίχα και κακουλέ από τα τσουρέκια που φτιάξατε.Και εμένα το ίδιο,επειδή όμως είμαι πολύ τεμπέλα για να ξαναφτιάξω τσουρέκια, προτίμησα να φτιάξω ένα κέικ με όλα τα αρώματα του τσουρεκιού.Πάμε να δούμε τη συνταγή;
Το site saltandsugar στην αναζήτηση μου στο διαδύκτιο μου έδωσε την υπέροχη αυτή συνταγή.Τα υλικά που χρειαζόμαστε είναι:

  • 500 γρ.αλέυρι που δουσκώνει μόνο του
  • 250 γρ. βούτυρο
  • 250 γρ.γαλά
  • 4 αυγά
  • 400 γρ.ζάχαρη
  • 1/2 κουτ.γλ. μαχλέπι
  • 1/2 κουτ.γλ. δάκρυα μαστίχας
  • 1/2 κουτ.γλ κακουλέ  
Τα συνηθισμένα υλικά δηλαδή για ένα κέικ με τη μόνη διαφορά στα μπαχαρικά.Για την εκτέλεση του ακολούθησα τα βήματα που έδιναν.
Αρχικά χτύπησα στο μούλτι μια κουταλιά της σούπας ζάχαρης με τη μαστιχά,το μαχλέπι και το κακουλέ και μόλις έγινε σκόνη η μαστίχα τα έριξα όλα μαζί μέσα στην υπόλοιπη ζάχαρη και ανακάτεψα για να γίνουν ένα.

Στη συνέχεια χτύπησα το βούτυρο στο μίξερ και πρόσθεσα τη ζάχαρη συνεχίζοντας μέχρι να αφρατέψει το μείγμα.Τα αυγά τα έριξα ένα ένα και μετά εναλλάξ έριχνα το γάλα και το αλεύρι.Αυτό ήταν,έβαλα το μείγμα σε στρόγγυλη φόρμα που είχα βουτυρώσει και έψησα στους 180 βαθμούς.Στο δικό μου φούρνο θέλει μια ώρα το κέικ,εσείς θα ψήσετε όπως ψήνετε πάντα.


Είναι πολύ αρωματικό και γευστικό ,ευτυχώς πρόλαβα να βγάλω και μια φωτογραφία γιατί όπως είδατε στην αρχή το μισό έχει ήδη φαγωθεί!

Καλή επιτυχία!!!

nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου