Αυτό το Πάσχα ανοίγω την καρδιά μου!


Τι είναι για εσάς το Πάσχα;Είναι τσουρέκια,κουλουράκια,ψώνια και αρνιά σουβλιστά;Πιστεύω ότι δυσκολευόμαστε να νιώσουμε το μήνυμα αυτής της γιορτής και να φτάσουμε στην Ανάσταση.
Προσωπικά είναι η αγαπημένη μου γιορτή, μου αρέσει πιο πολύ και από τα Χριστούγεννα. Όλη αυτή η πορεία με τους χαιρετισμούς και μετά η Μεγάλη Εβδομάδα με τα πάθη και την Ανάσταση σε βάζουν σε άλλο κλίμα από τη γνωστή καθημερινότητα.Αν το επιθυμείς μπορείς να συμμετέχεις σε όλο αυτό και να νιώσεις κάτι διαφορετικό.
Αφήστε λοιπόν, την καρδιά σας ανοιχτή να δεχτεί αγάπη για να μπορέσει να δώσει πίσω ακόμα περισσότερη.Ακόμα και αν δεν πιστεύετε αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορείτε να νιώσετε την ανάγκη να είμαστε όλοι αγαπημένοι και μονοιασμένοι.Εξάλλου τι έχουμε να χωρίσουμε;Με το να κρατάμε κακίες και να αφήνουμε το μίσος να φωλιάζει μέσα μας δεν κερδίζουμε κάτι,παρά μόνο απομακρυνόμαστε από το συνάνθρωπο μας,γινόμαστε μοναχικοί και εσωστρεφείς.
Αυτό σημαίνει για μένα Πάσχα,η αλλαγή του εαυτού μας,η αναγέννηση που συμβολίζει η άνοιξη,το άνοιγμα της καρδιά μας για τον άλλον. 
Εύχομαι σε όλους να περάσετε αυτές τις μέρες με όποιον και όπως επιθυμείτε,χαρείτε τη ζωή και τους ανθρώπους γύρω σας.

nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

8 σχόλια:

  1. Αυτό είναι το νόημα κορίτσι μου. Καλή Ανάσταση λοιπόν σε όλα τα επίπεδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για μένα είναι λίγο περίεργα τα συναισθήματά μου το Πάσχα. μου λείπει ακόμη περισσότερο η μανούλα μου... καλή ανάσταση να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην καρδιά σου μέσα ζει για πάντα η μητέρα σου Ντόρα,αυτό δεν μπορεί να στο πάρει κανένας.Τωρα έχεις και την κορούλα σου που θα γλυκάνει τον πόνο σου και θα σου δείξει το δρόμο.Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  3. Δέσποινα μου, από τις πολύ ιδιαίτερες αναρτήσεις σου!
    Εγώ θυμάμαι πάντως πολύ έντονα την συμμετοχή μου στην Μ. Εβδομάδα στο χωριό!
    Τα χρόνια πέρασαν, εγώ σταμάτησα κάποιες συνήθειες αλλά οι αναμνήσεις μου είναι μαγικές! Και κίνητρο για να περάσουν και οι κόρες μου τέτοιες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακριβώς τα ίδια. Είχα παππού ψαλτη και πήγαινα μαζί του στη χορωδία στον επιταφιο. Πολλές αναμνήσεις που μιλάνε στη ψυχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ έχω όμορφες αναμνήσεις από το Πάσχα και πάντα θέλω να το περνάω στα πάτρια εδάφη, δηλαδή στην Πάτρα! Καλή Ανάσταση! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στην Πάτρα έχω έρθω μια φορά και αυτό βράδυ. Θέλουμε πολύ να έρθουμε με τα παιδιά ένα καλοκαίρι, όταν συμβεί αυτό θα σε αναζητήσω για ταξιδιωτικές οδηγίες! Καλά να περάσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή