Επιχείρηση...λαμπάδα!




Αφού κατάφερα να φτιάξω λαμπάδα εγώ που είμαι παντελώς άσχετη νομίζω πως πια μπορεί ο καθένας να ασχοληθεί και αν διαθέσει λίγο χρόνο να φτιάξει κάτι όμορφο και χωρίς πολλά υλικά.
Φέτος ξεκίνησα δειλά και έφτιαξα πρώτα την πόρτα στο παιδικό δωμάτιο,εδώ μπορείτε  να τη δείτε,μετά περάσαμε στις κοτούλες καλαθάκια και προσπάθησα χθες να διακοσμήσω και δύο λαμπάδες που τις προορίζω για τις αδερφές μου.
Αγόρασα δύο κεριά σε τετράγωνο σχήμα,κορδέλες,πασχαλίτσες και κουμπιά.Επιπλέον πήγα στη μοδίστρα της γειτονιά μας και ζήτησα να μου δώσει τζίν ύφασμα που της είχε ξεμείνει.Το κόκκινο ύφασμα που βλέπετε στη φωτογραφία το είχα από τα Χριστούγεννα.Συνολικό κόστος 5 ευρώ,καθόλου άσχημα νομίζω για δύο λαμπάδες.

Ξεκίνησα να δουλεύω με πιστόλι σιλικόνης και στα μέσα της διαδρομής με εγκατέλειψε,οπότε κατέφυγα σε απλή κόλα η οποία λειτούργησε πολύ καλά και δεν είχα κανένα θέμα.Έντυσα πρώτα το κερί με το τζίν ύφασμα και στη συνέχεια πρόσθεσα το κόκκινο.
Στη συνέχεια κόλλησα επάνω κουμπιά και πασχαλίτσες,ότι μου ερχόταν έκανα έτσι;
Σε αυτήν που βλέπετε παραπάνω έβαλα ένα φιόγκο στη μέση με την κόκκινη κορδέλα και πέρασα και πιο λέπτες μαζί με το φιόγκο.

Στη μία έβαλα κορδέλες αλλά στην άλλη μόνο ένα ταπεινό φιόγκο για να πιάσω όλα τα γούστα(αν και ξέρω πως οι αδερφές μου θα μου πουν πόσο υπέροχες είναι και οι δύο.Το καλό να έχεις αδέρφια)!!

Για πρώτη φορά δεν τα πήγα και άσχημα,του χρόνου πιο οργανωμένα θα ξεκινήσουμε νωρίς την αναζήτηση για σχέδια και ιδέες.Δεν ήταν κάτι δύσκολο  αγοράστε ένα κερί και κολλήστε ότι έχετε στο σπίτι.Καλές γιορτές σε όλους!





nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

10 σχόλια:

  1. Έγιναν πάρα πολύ ωραίες!! Μπράβο σου!! Θα τις χαρούν οι αδερφές σου σίγουρα!! Καλό Πάσχα να έχουμε!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!Μακάρι όλοι μας να έχουμε υγεία και να περάσουμε καλά!!Νίκη μου πάντα έχεις ένα καλό λόγο.

      Διαγραφή
  2. Πολυ μου άρεσε ο αυτοσχεδιασμός σου! Έγιναν πολυ ωραίες! Και του χρόνου να ξαναφτιάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά έκανα ότι να'ναι,αλλά το αποτέλεσμα και εμένα μου άρεσε!Φιλιά,καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!Τα χρώματα δεν είναι πρωτότυπα αλλά νομίζω το τζιν κάνει τη διαφορά.

      Διαγραφή
  5. Χάρμα οφθαλμών έγινε! Και του χρόνου! ΕΛπίζω να τις χαρούν οι αδερφές σου. Καλό Πάσχα! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ!!Τους έχουν αρέσει απ'οτι μου είπαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α!!! Έγιναν τέλειες!!! Υπέροχα χρώματα επέλεξες και έκανες όμορφους συνδυασμούς!!! Και του χρόνου!!!Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Τα χρώματα και έμενα μου άρεσαν βλέποντας το τελικό αποτέλεσμα!Καλές γιορτές με υγεία!!Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή