Για μένα...

 Είμαι η Δέσποινα,γεννήθηκα ένα δροσερό πρωινό του Ιούνη στην Έδεσσα το 1981,αυτή την υπέροχη πόλη με τα νερά.Φαντάζομαι ότι έκανα ευτυχισμένους τους γονείς μου,σίγουρα όμως έδωσα πολύ χαρά στη γιαγιά Κατίνα αφού μου έδωσαν και το όνομα της μητέρας της.

 Εκεί μεγάλωσα,στις γειτονιές και τα πάρκα αυτής της πόλης που το αεράκι της σε ανανεώνει αλλά σε κάνει και λίγο μελαγχολικό.Ήταν όμως ωραία και ήρεμα.

 Μετά το λύκειο βρέθηκα στη Θεσσαλονίκη,φοιτήτρια στη σχολή Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο.Σήμερα διαπιστώνω ότι δεν έκανα και την καλύτερη δυνατή επιλογή,ωστόσο είμαι ευγνώμων για όλα αυτά τα χρόνια φοιτητικής ζωής.

Είμαι παντρεμένη με τον Τρύφωνα και έχουμε τρία παιδιά.Το φόρτε μας είναι οι βόλτες,αγαπάμε το ποδήλατο και σίγουρα,τουλάχιστον τα θηλυκά της οικογένειας,μας αρέσει να διαβάζουμε βιβλία και να φτιάχνουμε κέικ (κυρίως σοκολατένια)!

Σε αυτό το μπλόγκ θα γράφω για ότι με απασχολεί,για ότι μου κάνει εντύπωση,για τη ζωή μου,για τις τρελές σκέψεις μου.Το έχω ονομάσει Ναναρίνια γιατί έτσι φωνάζω τα παιδιά μου.Πως προέκυψε αυτό;

Όλα ξεκίνησαν από ένα νανούρισμα που είχα εφεύρει προσπαθώντας να τα κοιμίσω,τα Ναναρίνια μου λοιπόν,τώρα και στη μπλογκόσφαιρα.

nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου