Εισαι και εσυ μαμα ταξι;Αν ναι,ωρα για διαλειμμα!

Ξέρω πόσο χαρούμενες είστε(τουλάχιστον οι περισσότερες) που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και φτάνει η στιγμή να κλείσουν τα σχολεία και να σταματήσουν για λίγο οι απογευματινές δραστηριότητες.Ως μαμά ταξί έχω να πω μερικές αλήθειες που μάλλον αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο μέρος της κατηγορίας μας. 

1)Ξεκινάω, δε θα χρειάζεται λοιπόν,να σκέφτομαι κάθε απόγευμα τι να μαγειρέψω για να πάρουν αύριο μαζί τους στο σχολείο,καθότι ολοήμερο.Μετά το πρωινό ξύπνημα θα μαγειρεύω με την ησυχία μου.

2)Δε θα κάνω δύο δρομολόγια,σύνολο τέσσερα μαζί με την παραλαβή ,για να πάω σε δύο διαφορετικά σχολεία ούτε θα χρειάζεται να τα ξυπνάω ενώ ακόμα έξω είναι βράδυ και αυτά κρυώνουν και θέλουν να μείνουν και άλλο κάτω από το πάπλωμα.

3)Αλλά εκεί που κάνω πραγματικά το ταξί είναι οι προπονήσεις και επειδή γίνονται μακρυά από το σπίτι δεν έχω την πολυτέλεια να τα πάω και να τα πάρω μόλις τελειώσουν.Κάθομαι εκεί μαζί τους και κοντεύω να μάθω και εγώ Ταε κβο ντο,από τη θέση μου.Την τελευταία φορά δε που τόλμησα να βγάλω βιβλίο στην ενόργανη,η κόρη μου,παρατήρησε πως δεν την κοιτούσα γιατί με χαιρετούσε και εγώ δεν της ανταπέδωσα το χαιρετισμό,καταλαβαίνετε πόσο σοβαρά είναι τα πράγματα.

4)Οι πιο τραγικές μέρες που το κοντέρ γράφει πολλά χιλιόμετρα είναι όταν έχουμε δύο δραστηριότητες μαζί η μία πίσω από την άλλη.Πάμε στα αγγλικά και μετά καπάκι προπόνηση,μιλάμε για κανονικό ταξιτζή,οπότε και αυτό για δυο εβδομάδες τέλος.

Το ταξί θα παρκάρει για λίγο,χρειάζεται και αυτό ένα σέρβις,του αξίζει λίγη ηρεμία και χαλάρωση βρε αδελφέ.Αρκετά με τόσες μετακινήσεις,θέλω να μείνω σπίτι μου και να μην πάω πουθενά.Θα μου πείτε όταν έχεις παιδιά αυτό δε γίνεται,έστω όμως θα ξεκουραστούμε οικογενειακώς από την τρελή καθημερινότητα.
Πάμε όλοι μαζί λοιπόν,ας κλείσουμε τα μάτια έρχονται Χριστούγεννα,σχεδόν έφτασαν δηλαδή.Χαίρομαι τόσο πολύ που κλείνουν τα σχολεία,ίσως πιο πολύ και από το γιο μου που καμιά φορά γκρινιάζει για το γράψιμο και τις ασκήσεις.
Μανούλες δεν κρύβω τη χαρά μου, αλλά τώρα ξέρω θα μου πείτε οι εργαζόμενες δεν έχετε που να τα αφήσετε και ότι δε συμφωνείτε.Ωστόσο είμαι σίγουρη πως μέσα σας μια κρυφή χαρά την έχετε και εσείς!

Σας φιλώ!


nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

8 σχόλια:

  1. Καλή ξεκούραση Δέσποινα και καλά Χριστούγεννα!!Να τα πούμε από κοντά ολοι μαζί,φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα πια τα Χριστούγεννα έχουν περάσει οπότε θα ευχηθώ και απο εδώ καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  2. Ναααιιι! Και εμεις χαιρομαστε! Για το πρωινο ξυπνημα, για το κολατσιο, για τις δραστηριοτητες και για ολα οσα ειπες!(αν κ ποδοσφαιρο θα εχει κ καποιες μερες στις γιορτες... Αλλα σκεφτομαστε θετικα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπίζω να έχετε ξεκουραστεί αλλά ας σκεφτούμε ότι μένει άλλη μια εβδομάδα για να ξεκινήσει πάλι το τρελό πρόγραμμα!

      Διαγραφή
  3. Τωρα να ουμε μιλας λες κ δεν υπαρχει ταυτοχρονα κ ο ταξιτζης μπαμπας που αναλαμβανει και σε ξεκουραζει. Για να αναφερθει παραυτα παρακαλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει και αυτός αλλά επειδή δουλεύει και απογευματινά τα περισσότερα δρομολόγια τα κάνω εγώ αναγκαστικά.Παρ'όλα αυτά είναι πολύ σημαντική η παρουσία του όντως!

      Διαγραφή
  4. Ακριβώς αυτές τις σκέψεις έκανα χτες!!! Ξεκούραση το ταξί για δυο βδομάδες:))
    Ειδικά οι απογευματινές δραστηριότητες είναι πακέτο όταν πέφτουν μαζί και με το που τελειώνει η μια, αρχίζει η άλλη και πρέπει να διακτυνιστείς!!!
    Και το κρύο που τραβάμε όσοι έχουμε ποδίσφαιρο και ψοφάμε....μπρρρρρρ!
    Άντε να φορτίσουμε μπαταρίες και να μπούμε δυναμικά στη νέα χρονιά:)
    Χρόνια πολλά Δέσποινα, καλές γιορτές με Υγεία και Αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μας χρονιά με υγεία και δύναμη Δήμητρα να είμαστε γερές να κάνουμε το ταξί για πολλά χρόνια ακόμη!

      Διαγραφή