ΕΣΥ ΠΟΣΟ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ;PLUS ΔΥΟ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΜΑΣΚΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ!


Σοβαρά πες μου πόσο προσέχεις τον εαυτό σου και ασχολείσαι μαζί του;Και δεν εννοώ μόνο να προσέχεις τι τρως και να γυμνάζεσαι;Με το δέρμα σου τι γίνεται;
Τώρα θα μου πεις πως αν κάνεις όλα τα παραπάνω λογικά και η εμφάνιση σου θα είναι μια χαρά.Υπάρχουν όμως και τύποι σαν εμένα με πολύ κακής ποιότητας δέρμα ή για να μην είμαι σκληρή με τον εαυτό μου,με όχι και τόσο καλής ποιότητας δέρμα, που σίγουρα χρειάζονται υποστήριξη (για να μην πω αναστήλωση).

Σε πρόσφατο στόρυ στο instagram σας ρώτησα αν ξέρετε κάποια καλή μάσκα για το πρόσωπο.Μου δώσατε διάφορες απαντήσεις με προϊόντα από πολλές εταιρείες και υπήρξατε και εσείς που μου δώσατε σπιτικές συνταγές.Παρακάτω θα σας τις δώσω μήπως και τις χρειαστείτε.

Προσωπικά δεν είμαι καθόλου σε φάση να φτιάχνω μόνη μου κρέμες και μάσκες και το τελευταίο εξάμηνο έχω αρχίσει και χρησιμοποιώ με θέρμη μια σειρά συγκεκριμένης εταιρείας και νιώθω καλά με αυτό.

Νομίζω πως έχασα αρκετό χρόνο και στα 37 πλέον, είμαι σίγουρη  πως θα έπρεπε νωρίτερα να ασχοληθώ με αυτό το θέμα και να μην είμαι τόσο χαλαρή!Από εδώ και στο εξής λοιπόν,θα είμαι πιο επιμελής και θα σέβομαι περισσότερο το δέρμα μου.Οι στόχοι είναι να μην αφήνω την ενυδάτωση στην τύχη,τόσο με τη σωστή κρέμα όσο και με το να πίνω αρκετό νερό.Να μην κοιμάμαι με μεικ απ(τρομερό λάθος αυτό) και να μην ξεχνάω να κάνω και καμιά μάσκα και scrub.

Τώρα όσες έχετε την όρεξη μπορείτε να φτιάξετε τις συνταγές που μου έστειλε η Ειρήνη για ένα λαμπερό και υγιές πρόσωπο.
Ξεκινάμε; 

 Μάσκα για καθαρισμό(scrub)

Υλικά:

  • μια κουταλιά γλυκού γιαούρτι(κατά προτίμηση πρόβειο μη με ρωτήσετε γιατί,ότι μου έγραψαν σας λέω)
  • μια κουταλιά γλυκού σόδα
Τα ανακατεύετε και εφαρμόζετε σε καθαρό πρόσωπο,αυτή η μάσκα είναι τύπου scrub.Κάνετε λίγο μασάζ και το αφήνετε μέχρι να στεγνώσει το γιαούρτι,μετά αφαιρείτε με χλιαρό νερό.

Μάσκα ενυδάτωσης και λάμψης

Υλικά:
  • μια κουταλιά του γλυκού γιαούρτι
  • μια κουταλιά μέλι
  • μια κουταλιά ελαιόλαδο
  • μια κουταλιά μαγιά
  • λίγες σταγόνες λεμόνι
Εφαρμόζετε στο πρόσωπο και το λαιμό και την αφήνετε για μισή ώρα έπειτα αφαιρείτε με χλιαρό νερό.

Προσωπικά τις δοκίμασα,αν και βαριέμαι στην παρούσα φάση να φτιάχνω τέτοια,και μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα.Αν τις κάνετε και εσείς περιμένω να μου γράψετε τις εντυπώσεις σας και αν έχετε κάποιο μυστικό ομορφιάς να το μοιραστείτε μαζί μου! Ειρήνη σε ευχαριστώ πολύ για τις συνταγές.

Σας φιλώ

Δέσποινα

nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου