Τα απαραίτητα για την παραλία!

Ετοιμάζεστε για παραλία μαζί με το μωρό σας;Είμαι σίγουρη ότι έχετε κάνει ήδη λίστα με τα απαραίτητα και συγκεκριμένα αν είναι το πρώτο σας καλοκαίρι έχετε στήσει ολόκληρη επιχείρηση,προκειμένου να τα έχετε όλα και να είστε έτοιμη να αντιμετωπίσετε κάθε κατάσταση.Ρίξτε μια ματιά σε αυτά που έχω επιλέξει και εγώ.
Έχετε βγάλει όλα τα αξεσουάρ που θα χρειαστείτε και απομένει να τα βάλετε σε μια ωραία τσάντα(αν ήταν δυνατόν θα παίρνατε βαλίτσα) που θα χωράνε όλα.Μπορείτε να βρείτε όμορφα σχέδια σε διάφορες τιμές,εμένα μου άρεσε αυτή η τσάντα της εταιρείας Terra,που είναι και κομψή και χωράει πολλά πράγματα. Ωστόσο από μια μικρή έρευνα στα καταστήματα υπάρχουν τσάντες που ξεκινάνε από πολύ μικρότερο κόστος,αλλά η συγκεκριμένη είναι ανθεκτική και θα σας αποζημιώσει.
Επειδή όμως πάμε συνέχεια στη θάλασσα και βλέπουμε μαμάδες να κουβαλάνε τσάντες ήρθε η ώρα να αναλάβουν δράση και οι μπαμπάδες και να πάρουν και αυτοί το δικό τους "μπαγκάζι" όπου θα μπορούν να βάλουν μέσα τα δικά τους αντικείμενα χωρίς να μπερδεύονται με τα δικά σας και να έχουμε τις γνωστές ερωτήσεις "Που είναι η πετσέτα μου" "Δώσε μου το πορτοφόλι μου".Όχι,αφήστε τον να τα ετοιμάσει μόνος του και να αποφορτιστείτε από αυτό.
Φυσικά δεν πάμε πουθενά χωρίς το μαγιό μας και όπως επιλέγουμε για μας έτσι διαλέγουμε κάτι όμορφο και πρακτικό για τα μωράκια μας.Στα πολύ μικρά κοριτσάκια προτιμώ τα μαγιό που έχουν ένα κομμάτι αλλά και τα ολόσωμα έχουν την ομορφιά τους.Μετά από μια γρήγορη βόλτα αυτά μου άρεσαν περισσότερο (έχω βαρεθεί το ροζ για τα κοριτσάκια):
Και κάτι για τα αγόρια της παρέας 



Στις μαμάδες με μικρά μωρά θα σας φανεί πολύ χρήσιμο μια σκηνή παραλίας,όπου θα μπορεί να κάθεται μέσα με το μωρό προστατευμένο από τον ήλιο και να παίζει η ακόμα και να κοιμάται.Θα έχετε δει κάτι τέτοιο στην παραλία,δεν είναι πολύ ακριβό,αυτά που βλέπετε είναι από την εταιρεία ludi.

Στα απαραίτητα για την παραλία είναι και ένα καλό σωσίβιο για τα πρώτα μπάνια.Το swimtrainer προσφέρει ασφάλεια,είναι άνετο και το πρώτο μέγεθος είναι μέχρι να φτάσει το παιδάκι μας 4 ετών,οπότε τα χρήματα μας δεν πάνε χαμένα σε σωσίβια που χαλάνε εύκολα και τα έχουμε μόνο για ένα καλοκαίρι.
korres
Φυσικά δεν πάμε στην παραλία χωρίς παιχνίδια ήτοι κουβαδάκια,φτυαράκια και μπάλες που θα απασχολήσουν ευχάριστα τα παιδιά τις ώρες που θα περάσουμε στην παραλία.
Δε ξεχνάμε βέβαια να έχουμε μαζί μας δροσερό νερό και φαγητό,γιατί ως γνωστόν η θάλασσα ανοίγει την όρεξη.Προσωπικά έχω αγοράσει θερμό φαγητού και εκεί μέσα διατηρώ ότι θέλω ζεστό.
Συνεχίζοντας,δε ξεχνάμε να πάρουμε μαζί μας πετσέτες,αντηλιακό,καπέλα:


 


Το πιο σημαντικό απ'όλα που παίρνουμε μαζί μας είναι απεριόριστη υπομονή και ένα καλό ζευγάρι μάτια για να αποφύγουμε τους κινδύνους.
Είστε έτοιμοι!Τα ναναρίνια σας εύχονται καλό καλοκαίρι και καλές βουτιές!!







nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο blog, δεν ξέχασες να βάλεις τίποτα στη λιστα σου. Πρόσφατα διάβασα αυτό το site και βρήκα ακριβώς τι μαγιό μου ταιριάζει. Δεν μπορώ να περιμένω το καλοκαίρι τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραίο το άρθρο σου! Όταν έχεις παιδιά πρέπει να φροντίζεις να έχεις μαζί σου τα πάντα! Εγώ πήρα κάτι πετσέτες φανταστικές για τη θάλασσα https://www.bedandbath.gr/diafora/petsetes-thalassis/ άντε λίγες μέρες μείνανε για παιχνίδια στη θάλασσα! Από το Σεπτέμβρη κεφάλια μέσα με τα σχολεία! κάνε μας ένα άρθρο με τα απαραίτητα για το σχολείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή